All 23 movie Reviews


Pico's Cat Fight Pico's Cat Fight

Rated 4 / 5 stars

Dafuq did I just watch? I don't fucking know. All I know is that some fight between two girls over Pico and then he just goes with the gay dude. Eh what. What I did find hilarious was when Nene just masturbated to the gay scene. Toplel 9/11 would not watch again.



Madness Harlem Shake Madness Harlem Shake

Rated 4 / 5 stars

wat


Crazymonkey154 responds:

Harlem Shake, that's what


Incident:123B Incident:123B

Rated 5 / 5 stars

Great animation with an original sprite for the main character. By the way, Entering the Stronghold was actually made by Denny Schneidemesser.



Display Boner Display Boner

Rated 5 / 5 stars

That was just hilarious xD Animation was awesome, too.


People find this review helpful!

Girl Gamer Girl Gamer

Rated 5 / 5 stars

Lol, Were they playing Counter-Strike?



Epic Pie Time Epic Pie Time

Rated 5 / 5 stars

THAT DUBSTEP! Vinyl Scratch is so damn badass!!!!!!! I WOULD LOVE TO SEE MORE OF HER!


People find this review helpful!

Minecraft: TNA Part 8 Minecraft: TNA Part 8

Rated 5 / 5 stars

Awesome... I LOVED ALL OF IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yup... :| yeah.... i ran out of things to say... it's cool... yeah... ummm.... it's cool... yeah.... i like it... lol...


People find this review helpful!

Minecraft: TNA Part 7 Minecraft: TNA Part 7

Rated 5 / 5 stars

LOL LOVE THE HALF LIFE REFERENCE! "I feel like Gordon Freeman!" For that you gt 5 stars regardless of the work LOL!



Minecraft Documentary Minecraft Documentary

Rated 5 / 5 stars

Wow! Such a happy story!

It makes me think of a Creeper in a different way in which they only attack us while mining because they feel threatened or that they find an opportunity to get something but we get in the way. I also just learned why Creepers always are randomly on the tallest of mountains. Which is a place in which i seek shelter and thinking its the safest place... but then i realized that's where they search for mates, so now i will let them be and go search shelters in lower areas. I learned so much out of this :)


People find this review helpful!

Echo Force Zero: Vol1 Echo Force Zero: Vol1

Rated 5 / 5 stars

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

THE BEST FLASH EVER SEEN IN NEWGROUNDS! I THOUGHT I WAS WATCHING A TV SHOW FOR A MOMENT!